Zet donderdag 13 november 2025 alvast in je agenda, want het federaal netwerk inclusie en de FOD BOSA slaan voor de 13de keer op rij de handen in elkaar om de Federale dag van de inclusie te organiseren. Dit jaar vieren we een bijzondere mijlpaal: 20 jaar inclusiebeleid binnen de federale overheid.
-
De inschrijvingen zijn afgesloten.
-
Tijdens deze feestelijke editie kijken we zowel achterom als vooruit. Verschillende sprekers delen hun inzichten over de successen van de afgelopen twee decennia, en we denken samen na over de uitdagingen van morgen.
Je kan deelnemen aan workshops, in gesprek gaan met collega’s en luisteren naar een boeiende keynote. En uiteraard reiken we zoals elk jaar ook de inclusieprijzen uit: ontdek welke projecten dit jaar het verschil gemaakt hebben!
Benieuwd naar het volledige programma?
Ontdek alle sprekers, sessies en workshops !
Naar de pagina van het evenement
Praktische informatie
Wanneer?
Donderdag 13 november 2025 van 9u tot 16u00
Waar?
FOD BOSA
WTC IIIToegankelijkheid
Het gebouw is toegankelijk voor personen met een beperkte mobiliteit