Met het oog op de permanente verbetering van onze diensten wil de FOD BOSA graag weten hoe tevreden je bent over elke interactie die je als hr-professional hebt met ons. Daarom willen we van start gaan met enquêtes.
-
Deel je tevredenheid na een aanvraag
Wie met een algemene vraag zit of een aanvraag wil indienen voor ondersteuning in een bepaald hr-domein, kan de BOSA contacteren via een contactformulier. Om onze diensten voortdurend te verbeteren waar mogelijk, willen we nog dit najaar na elke interactie via een korte bevraging nagaan hoe tevreden je bent. Maar eerst moeten nog de volgende stappen doorlopen worden vooraleer we om je mening gaan vragen:- Presentatie van aanpak aan Netwerk Directeurs P&O
- Testen van enquête
- Analyse van gegevens
-
Gezichten achter het team
Op de Customer Success Management-pagina vind je niet alleen de namen terug van de customer success managers, maar ook een foto van elke aanspreekpartner per hr-domein. Zo kan je er een gezicht op plakken!
We willen graag van jouw ervaring een succes maken!
Meer info
- Kom meer te weten over Customer Success Management op deze pagina.
- Neem contact op via het contactformulier als je vragen hebt over dit hr-klantenrelatiemodel of als je een afspraak wil maken met een van onze customer success managers.