Wil je de behoeften van de burgers beter begrijpen om oplossingen te ontwikkelen die echt focussen op de gebruikers? Wacht niet langer en neem contact op met onze experts!
-
Het verbeteren van de gebruikerservaring in de overheidsdiensten kan helpen om het vertrouwen van de burgers in de overheid te versterken. Met een gebruikersgerichte aanpak via design thinking kan de federale overheid haar diensten toegankelijker, bevattelijker en gebruiksvriendelijker maken.
Van UX en UI tot gebruikersonderzoek en inclusief design, ons team van experts maakt gebruik van bewezen methodologieën om uitzonderlijke digitale ervaringen te creëren.
We streven ernaar oplossingen te ontwerpen die aan jouw unieke behoeften voldoen, waarbij de gebruikers centraal staan bij elke beslissing.
-
Zo werkt het
- Verduidelijk je verzoek als team. Het begint meestal met enkele punten die uitgaan van een verbeteridee of een vaststelling van een disfunctie.
- Neem vervolgens contact op met ons om ze te bespreken. Wij bekijken jouw situatie vanuit onze expertise om je vraag te kwalificeren.
- Kies het ondersteuningsformaat dat bij je past: coaching, ondersteuning of volledige uitbesteding. Onze experts staan klaar om je de weg te wijzen, je te begeleiden of je project uit te voeren!
We beschikken ook over een raamovereenkomst die op aanvraag vlot en snel toegang verleent tot een waaier aan expertprofielen.
-
Onze interventiegebieden
-
-
Enkele voorbeelden van projecten
Dit is wat je kunt verwachten als je met ons samenwerkt:
-
Hoe je je digitale processen gebruiksvriendelijker maakt? FAVV vertrok vanuit de gebruikers zelf
Om zijn digitale transformatie werkelijkheid te maken, heeft de FAVV gekozen voor een mensgerichte aanpak. De oplossingen zijn ontwikkeld op basis van de bijdragen van de gebruikers die er gebruik van maken, namelijk de mensen die elke dag het beste van zichzelf geven voor de voedselzekerheid van ons land. Een revolutionaire aanpak voor het FAVV.
Een eerste stap richting een inclusieve digitale overheidsadministratie
Heel wat burgers hebben moeite met het gebruik van digitale tools, vooral tijdens het uitvoeren van administratieve handelingen. Om hun uitdagingen beter te begrijpen en het gebruik van de tools te vergemakkelijken, voerde een team met leden uit verschillende federale overheidsinstanties onderzoek waarbij ze deze doelgroepen hebben bevraagd.
-
Heb je een project?
Wil je dat wij je ondersteunen ? Neem gewoon contact met ons op!
De documenten die nodig zijn om specifieke bestellingen te plaatsen via ons raamcontract "Human-Centered Design M1124", zijn op aanvraag beschikbaar.
-
Naar onze andere pagina's